7BkWNS9RRylBGp4q2Wn7PWrkK6M GHOST WRITER On-Line: TERKINI! NURUL IZZAH KENA LAGI!!

Tuesday 13 November 2012

TERKINI! NURUL IZZAH KENA LAGI!!


Apa nak jadi dengan isu besar Nurul Izzah, anak bekas banduan yang dipenjara kerana penyalahgunaan kuasa suatu ketika dulu?

Bahangnya sudah hampir hilang panasnya tetapi Nurul Izzah masih begitu jugak. Tiada maaf tiada rasa takut dan malu kerana tersilap memandai-mandai dalam ilmu agama Islam.


Sekarang, Nurul Izzah boleh bernyawa balik selepas semput hampir putus dibalun kiri kana depan dan belakang oleh pelbagai pihak dan orang kuat agama. Sebab serangan ke atas anak Anwar Ibrahim itu tidak menjadi tidak seperti serangan Rafizi Jambu Ramli ke atas Shahrizat Jalil sehingga beliau terpaksa meletakkan jawatan sebagai Menteri walau pun isunya sebenarnya tidak memerlukan dia meletakkan jawatan.

Desakan minta maaf maaf tak dituruti oleh Izzah tetapi yang sepatutnya ialah dia patut letak jawatan dalam PKR, itu yang patut disarankan dan dipaksa ke atas Izzah. Dan selagi dia tidak letak jawatan, serangan mesti diteruskan dari semua angle dan pelusuk, baru Izzah akan pening menangis tak tahan dengan desakan.

GP anggap isu Izzah separuh masak sahaja. Selagi dia tak letak jawatan, Izzah diisytiharkan pemenang dalam isu ini!

Tetapi dalam masa yang sama, isu Izzah tersasul cakap itu telah banyak menguntungkan BN kerana 3 isu besar tenggelam dek Izzah. Isunya ialah Chua Soi Lek dan Hudud, AES dan Nazri Aziz.

Isu Izzah lagi besar dan perlukan tumpuan kita terutamanya umat Islam negara ini. What's next?

GP ramalkan isu ini akan tenggelam begitu sahaja dengan wujudnya isu besar dan baru tidak lama lagi.

No comments:

Followers

Popular News

REFERENCE