7BkWNS9RRylBGp4q2Wn7PWrkK6M GHOST WRITER On-Line: EKSKLUSIF! ANWAR MALU BESAR DILONDEHKAN!!!

Sunday 18 November 2012

EKSKLUSIF! ANWAR MALU BESAR DILONDEHKAN!!!



Anwar Ibrahim dimalukan sekali lagi apabila seorang perwakilan daripada Dewan Ulama menggesa agar Hadi Awang menjadi calon Perdana menteri, Dewan Muslimat PAS juga hari ini dalam sesi muktamar membuat gesaan sama. 

Aiman Atirah, wakil Dewan Muslimat PAS dalam Muktamar Tahunan PAS juga mahu melihat PAS menjadi tunggak dalam Pakatan Rakyat (PR). “

"Muslimat juga cadang Presiden jadi perdana menteri. “Kita tidak perlu cabar mencabar atau desak mendesak, kita mahu PAS menjadi tunggak dalam PR ... adakah tuan-tuan setuju?” katanya, dan disambut sahutan “setuju” daripada para perwakilan. 

Cadangan berkenaan bercanggah dengan kenyataan-kenyataan PR sebelum ini kononnya sepakat akan melantik Anwar Ibrahim untuk menjadi perdana menteri sekiranya pembangkang itu menawan Putrajaya di pilihan raya umum ke-13, walau pun ianya hanya mimpi dan angan-angan mereka sahaja.

Tetapi penolakan terhadap Anwar Ibrahim itu sudah pasti memburukkan lagi imej Anwar dalam parti pembangkang. Dan apabila kaum wanita Pas tidak menyokong Anwar, maka timbul persoalan sama ada ianya disebabkan dengan pelbagai skandal seks yang dikaitkan dengan beliau?

Apakah kaum wanita Pas sudah mual dengan Chian Doll, bini orang dan main belakang?

1 comment:

Anonymous said...

"Tkpe Tuan Guru Sahib Anwar. Mat Sabu ada. Selagi Tuan Guru Mat Sabu jd Timbalan Presiden, TGS Anwar confirm akan selamat dimahokatan nanti"- kata pembodek Anwar dlm PAS.

Followers

Popular News

REFERENCE