7BkWNS9RRylBGp4q2Wn7PWrkK6M GHOST WRITER On-Line: NIK AZIZ SEMAKIN NYANYUK BERLAGAK TUHAN??

Sunday 18 November 2012

NIK AZIZ SEMAKIN NYANYUK BERLAGAK TUHAN??


Nik Aziz memang sudah nyanyuk tahap senile dan patut letak jawatan. Kebangangan beliau mendakwa UMNO sebagai murtad merupakan satu kenyataan yang menunjukkan diri beliau yang sudah gila kuasa dan tidak sedar diri.

Orang tua nyanyuk ini menuduh UMNO 'buang Islam' tetapi beliai sendiri membuang 'negara Islam' dan menjatuhkan maruah parti dengan 'kerajaan kebajikan'. Bukankah itu menunjukkan Nik Aziz menolak Islam?

Apakah Nik Aziz dan kepimpinan Pas yang murtad?

Anda baca di bawah :

Kota Bharu: Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Aziz Nik Mat hari ini menggelarkan Umno sebagai murtad dan berkata PAS bertindak betul dengan mengadakan sembahyang hajat, mendoakan bala Allah untuk menghancurkan parti pemerintah itu.  

"Bila Umno buang Islam, maka Umno agama apa? Saya ulang lagi sekali, bila Umno tolak Islam dalam dasar hidup dia, maka agama apa yang Umno pakai? Bila Umno tolak Islam dalam dasar parti dia, maka Umno sama ada Kristian kah, Buddha kah atau tidak ada agama?. “

"Timbul masalah murtad...orang Melayu murtad ini kerana orang Melayu sendiri memperlekeh Islam...Umno menolak Islam, maka nampak dia memperlekehkan Islam,” kata Nik Aziz pada sidang media selepas muktamar Pas. 

"(Jadi) tak salah lah,” kata beliau apabila ditanya sama ada bersetuju dengan sembahyang hajat yang dipimpin oleh oleh adiknya, Nik Razi Nik Mat memohon bala Allah bagi menghancurkan Umno dan Barisan Nasional.  Nik Aziz mendakwa Umno menolak Islam dan justeru PAS berhak untuk mengadakan sembahyang hajat sedemikian. “Bila Umno tolak Islam, tak kan nak biar?,” kata beliau. Sumber : Antara Pos.

2 comments:

Nik Aziz Gila said...

Nik Ajis dah gila.....taubat la cepat2 org tua ni....

Anonymous said...

PAS sangat suka murtadkan orang lain, hingga saya juga turut dimurtadkan PAS - Samy Vellu... hahaha

Followers

Popular News

REFERENCE